2014. január 22., szerda

6. fejezet: The Notebook

Sziasztoook! :) Meghoztam a következő részt, beteg lettem szóval volt időm :) Remélem tetszik nektek. Nem lett olyan eemény dús de gondoltam most már jó lenne egy ilyen rész is. Kicsit jobban megismerjük Justin és Selena kapcsolatát. Sammynek nagyon nehezen megy természetesen viselkedni egy szupersztár mellett aki jelen esetben több számára mint egy elérhetetlen Hollywood-i csillag.
Köszönöm a feliratkozókat és a kommenteket! Szeretném ha lenne 4 komment és legalább 2 feliratkozó. Puszi nektek és jó olvasást :3 Azt hsizem a zenéhez nem kell semmit hozzá füznőm eléggé illik a részhez :D
Zene: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZKzG4uNjeXI

Szerelmünk lapjai
Az érzés annyira magával ragad, hogy megremegnek a lábaim. Mintha kihúznák alólam a földet úgy gyengülők el és talán még el is estem volna ha Justin nem fog a karjaiban.
-          ’El ne ess!’ – nevet rám. Azt hiszem most éppen olyan helyzetben vagyok amit minden Belieber lány elirigyelne. Több millióan álmodoznak erről és hát… Bevallom én is gyakran képzeltem el ahogy Justin Bieber nyakában csüngők. De soha nem gondoltam hogy ez valóra válhat. És ha úgy nézzük nem is vált… Hiszen Sammantha Hamilton sosem érezhettem ezt. Selena Gomez bőrébe bujva annál inkább. A szívem majd kiugrik a helyéről, de nem igazán tudom eldönteni mi okból kifolyólag. Vajon én érezek így? A rajongó aki imádottja szemébe nézz, vagy a lány aki régi szerelme karjaiban elmélkedik? Ezek az én érzéseim? Vagy Selenáé? Lehetséges hogy az egy és ugyanaz? Millió kérdés kering e fejemben amitől ismét szédülni kezdek. Szedd össze magad! Megköszörültem a torkom és ellépem Justin mellől.
-          ’Felöltözöm’ – jelentem ki.
-          Elkísérjelek?’ – kacag fel.  Teljesen lefagyok. Még sosem volt barátom. Maximum 10 percet beszéltem egy fiúval… Fogalmam sem volt hogy reagáljak. Szerintem észre vette hogy ezzel nem tudok mit csinálni. Kicsit furcsállja majd nevetve hozzá teszi – ’ Berakom addig a filmet!’ – bólintok. Felmegyek a gardróbomhoz. Nem tudom mit vegyek fel. Annyi gyönyörű ruha tárult elém és fogalmam sem volt róla Selena mit venne fel ha egy filmezéshez. Végül a „mindennapi” cím alatt kiválasztottam egy szürke csőnadrágot, egy fehér csipkés felsőt és egy fekete blézert. Azt hiszem ebbe szívesen mennék randira. Vagy nem is tudom. Amíg próbálom kibontani a hajamból a csomókat azon gondolkozom nem öltöztem-e egy kicsit ki. Egy icipici sminket rakok fel és lebaktatok a lépcsőn. Justin pont croissant eszik amikor meglát. Félre nyelt és köhögve nevet.
-          ’Jól vagy?’ – lépek mellé aggódva.
-          ’Készülsz valahova, kis csillag?’ – néz végig rajtam. Oké, tuti hogy  kiöltöztem.
-          ’Én csak…’ – makogok. Istenem, de ciki. – ’Átöltözöm!’ – jelentem ki és próbálom figyelmen kívül hagyni Justint, akin látszik hogy mindjárt röhögő górcsőt kap. Na ez a nap is remekül indult. Ahogy meglátom magam a tükörbe a kezembe temetem az arcom. Mintha tárgyalásra mennék!!! Végül egy szürke „Keep calm” feliratú melegítőbe és egy egyszerű mintás felsőben reggelizek.
-          ’Csini vagy!’ – bókol Biebs. De érzem a gúnyot a hangjában. Még mindig a reggelen szórakozik.
-          ’Fogd be!’ – kiálltok rá és beleiszom a narancs levembe. Pár perc múlva popcorn-os tállal a kezemben megyek be a nappaliba. Justin a kanapén ül kezében a távirányítóval. Elképesztően jól nézz ki. Még a kanapé is jól áll neki. Vagy inkább a kanapénak áll jól Justin. Lerakom a tálat a kis asztalra és leülök a kanapéra. Neki dölők a karfának. Justin a másik oldalon ül. Körülbelül 15 centi van köztünk. Nagyon kínosnak ígérkezik ez a nap. Justin értetlenül rám néz. Próbálok olyan ártatlan „Mivan?” fejet vágni. Egyszerűen csak közelebb hajol megfogja derekam amitől majdnem elájulok és maga mellé húz. Elmosolyodom. Hozzá bújva kezdem nézni a filmet. Próbálok koncentrálni de egyszerűen nem megy. Minden levegő vételnél megcsap Justin tökéletes illata. Méz talán fahéj és dezodor illata keveredik a természetes férfias beütéssel.
-          ’Fázol?’ – kérdezi pár perc múlva. – ’Remegsz’ – szeme aggódást tükröz.
-          ’Nem a hideg miatt remegek…’ – nyögőm ki Justin közelebb hajol és megcsókol. Ismét csókolózni kezdünk amit a mobilom rezgése szakít meg. Az asztalra nyúlok a készülékért. Niall írt.
„Na mit nézek éppen? Rachel McAdams tessék!” – egy képet is csatol a tv-jéről amin a „szerelmünk lapjai” megy. Felnevetek. Tegnap meséltem neki Rachel McAdams a nagy példaképem. (Ez mindig is „közös” volt bennünk Selenával) ÉS hogy a Szerelmünk lapjai a kedvenc filmem.
„Nem hiszem el hogy megnézed! Legalább egyedül? Én is azt nézem :3” – írok neki válaszul.

-          ’MI az? Ki nevetettet így meg?’ – kérdezi Justin elszakítva a tekintetét a filmről.
-          ’Ööö…’ – elgondolkozom. Csak nem mondhatom hogy Niall, a srác akivel smároltam a bulimon. De akkor hazudjak? – ’Taylor’  - jut eszembe. Taylor Swift és Selena nagyon jó barátok biztos szoktak/szoktunk sms-ezni, nem?
-          ’De jó…’ – dobja oda hozzám nem túl lelkesen. Tehát nem kedveli túlzottan.
-          ’Miért nem bírod?’
-          ’Tudod miért. Mindenféle hülyeséggel tömi a fejed. Ha tudna rólunk szerintem már a rendőrséget is kiküldte volna hogy elszakítson tőlem…Neki sem vagyok a szíve csücske…’ – fennakadok a „Ha tudna rólunk” részen. Rólunk?
-          ’Régen olyan jóba voltatok’ – emlékszem vissza.
-          ’Régen nagyon sok minden másként volt Sel…’ – szorítja meg a kezem. Niall ismét üzen gyorsan megnézem.
„Tökéletes magányban. Te is? Bár együtt néznék! Átugorjak?” – lenyumom a szemem. Szívem szerint azonnal rávágnám hogy  ’igen’. Jelenleg Niall-t érzem a legközelebb magamhoz mert úgy mond őt más ismerem. Jelenleg olyan érzés mintha egy vadidegennel lennék összebújva a kanapén, még ha az valójában Justin is.
„Nem kell. Majd megbeszéljük hogy tetszett! Ne szenvedj ez egy nagyon jó film!” – írom végül neki. Pár perc múlva mikor a film ahhoz a részhez ér amiben Rachel és Ryan Gosling (félmeztelenül *O*) vad csókolózásba kezdenek. Justin a karomat cirogatja és érzem hogy bármelyik pillanatban rám vetheti magát. Ha eddig remegtem ez semmi nem volt ahhoz képest, Hideg futot végig a hátamon.Mikor már a hasamra teszi a kezét, felugrok
-          ’Mi a baj?’ – értetlenül bámul rám.
-          ’Kimegyek a mosdóba’ – mondom és elindulok.
-          Leállítsam?’ – kérdezi.
-          ’Nem kell, nézd csak…’ – felfutok a szobámba és előveszem Selena naplóját. Idegesen lapozni kezdem. Rohadtul idegesít hogy hogy fogalmam sincs mi van itt! Mikor megtalálom a keresett oldalt olvasni kezdem: „Tudom hogy nem helyes. Egyszer már nagyon rosszul végződött. Én megpróbáltam tovább lépni, de egy éve volt az egész és ugyanott tartok mint akkor. Justinnak igaza van jobb ha senki nem tud rólunk. Minden barátnőm, Taylorral az élen ellenezné ezt az egészet. De én csak jól akarom magam érezni! Ashley Cook, Priscilla és Anyuék tudják csak, meg persze Pattie, Alfredo, Scooter és Ryan. Ők azok akik tényleg megértik hogy szükségünk van egymásra. Legalábbis remélem így van…” 

-         ’Hűha… Úgy néz ki járok Justin Bieber-rel.’ – mondom ki hangosan. Azonnal arra gondolok hogy kétlem Justin és Selena csupán kézfogásokban és apró csókokban fejezik ki hogy együtt vannak, attól félek ennél többről van szó. Eyg kicsit csalódott vagyok. Talán legeslegbelül azt reméltem hogy mégsem Justin lesz a befutó hanem valaki más… Mondjuk Niall…

7 megjegyzés:

  1. Nagyonjó,imádooom*-* Olyan jól írsz:33 Siess a kövivel<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóóóóóóóóó!
    Alig várom a kövit.

    VálaszTörlés
  3. Áááá Wow! *o*!
    Ez miiii? :)
    Nagyon jóóóóó!! :* :*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!!! Gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  5. Nem szoktam blogokat olvasni de ez fantasztikus *-*

    VálaszTörlés
  6. JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ HOZD A KÖVITTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm hamarosan lesz rész :)

    VálaszTörlés