2014. január 11., szombat

4. fejezet: Single or not?

Sziasztok! Na tehát meghoztam a következő részt! Nagyon szépen köszönöm Rebinek a fejlécet gyönyörű lett, nagyon tetszik<3 Köszönöm a már 10 feliratkozót. Nagyon jól esik a kommentekkel egyetemben. Ez talán egy kicsit izgalmasabb és hosszabb rész lett, remélem ez is elnyeri a tetszéseteket. Sajnálom hogy csak most sikerült részt hoznom, de elfoglalt voltam :/
Ebben a részben Sammy egyre jobban válik Selenávál és egyre többet tudunk meg a sztárról. Félre értés ne essék nem szeretném Selenát rossz színbe feltüntetni, hiszen én is nagyon szeretem őt. Csupán arról van szó, hogy ő is csak egy fiatal lány aki szereti jól érezni magát :) Ha minden jól megy hétvégén még hozok egy részt! Kérlek véleményezzétek a részt és ha tetszik iratkozzatok fel<3 Jó olvasást!
U.I: Nem tudom miért változik meg a betúméretz lehet azért mert word-ben írom vagy valami :( Ha valakinek van valami ötlete miért csinálja ezt kérlek írjon ;)

zene: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=abWeJq_XlwA

Szingli vagy mégsem?
- ’Kész a tojásrántottád! Juj valaki nagyon csinos ma!’ – mosolyog rám Brian. Nagyot nyelve elmosolyodok és leülök enni. Igazából nem vagyok de értékelem hogy elkészítette nekem ezért gyorsan megeszem.
- ’Köszönöm’ – nézek fel Brian-re és belekortyolok a pohár vízbe amit kirakott nekem. Mandy valamit körülöttem pakol amikor gyerek sírás üti meg a fülem. Kicsit összerezzenek a nem megszokott hang miatt de a szüleimet egyáltalán nem éri meglepetésként.
- ’Kicsim, elmennél érte?’ – nézz rám. Azonnal felugrok és a nappaliba sétálok. Egy jároka van a szoba közepén benne egy aprócska kis lánnyal. Gracie. Mosolyogva elé lépek és óvatosan kiemelem a járokájából, miközben folyamatosan könnyezik. Istenem még soha életemben nem láttam ilyen gyönyörű kis babát. Aprócska ujjaival beletúr a hajamba és meg elkezdem csitítgatni és ringatni. Kicsit alább hagy a sírással. Kisétálok vele a konyhába .
-’Miért sír?’ – kérdezem Anyától.
- ’Kisbaba. Így fejezi ki magát’ – óvatosan átveszi tőlem a csöppséget aki már nem is sír. Lenézem ahogy belerakja az etető székbe, ahogy Brian odamegy a lányához és megcirógatja az arcát. Ámulkodásomat a telefonom csörgése töri meg. Lekapom az iPhone-om az asztalról és megpróbálok rájönni hogy lehet felvenni. – ’halló?’ – emelem a fülemhez.
- ’Szia csajszi! Akkor ma talizunk a tánc stúdiónál. Beszéltem Sammy-vel és ő is jön
-’Sammy?’ – ejtem ki a nevem. Vagyis inkább a régi nevemet. Gyorsan észbe kapok. Valószínűleg Sammy Droke-ról beszél a táncosról. – ’Ja persze. Megyek’ – rakom le és megfogom a táskám. Elköszönök az újdonsült szüleimtől és automatikusan a garázshoz megyek. Megpillantom a kocsimat. Egy fekete Land Rover. Hatalmas. És én nem tudok vezetni. Remegő kézzel beülők a kocsiba és beteszem a kulcsokat. Menni fog. Nem oylan nehéz ez. Selenának van jogsija szóval nekem is. Nyugtatgatom magam és elinditom az autót. Beütöm a GPS-be a címet ami már szerencsére be van ütemezve neki. Meglepetésemre nagyon könnyen megy a vezetés. Tudatosan vezetem ezt a hatalmas autót. Persze mindig kétségbeestem ha valaki szembe jött velem de végül eljutottam a stúdióhoz.
Mikor kiszállok fényképezőgép kattogása üti meg a fülemet.  Értetlenül körbe nézzek de végül vállat vonva belépek az épületbe. Charity vár rám az egyik barátnőm.
-          ’De jó hogy itt vagy!’ – ölel meg. Kicsit furán feszengek.
-          ’Akkor most edzünk?’ – kérdezem. Mégis csak egy táncstúdióban vagyunk.
-          ’Olyasmi’ – nevet és bevezet a terembe. Vagy 25 ember van ott rajtunk kívül akik kiálltva üdvözölnek minket. Vagyis inkább engem. Egyáltalán nem számítottam erre. Elég sok arcot megismerek. Táncosok. Koreográfusok. Sminkesek. Zenészek.
-          ’Ez meg mi?’ – nevetek fel.
-          ’Egy hónapja volt az utolsó #StarsDance turnés koncert és gondoltuk összejövünk nosztalgiázni ’ – magyarázott Charity.
-          ’Wow. Ez szuper. Köszi Srácok’
-          ’Akkor buli van!”  - kapcsolta be az egyik srác B.E.A.T-et mire automatikusan én is és a többiek is elkezdték táncolni a koreográfiát.    


      Nevetve ültünk le végül egy körbe és mindenféle vicces emléket hoztak fell a többiek. Igyekeztem természetesen viselkedni. Sört szürcsölgettem és chipset rágcsáltam a többiekkel együtt. Nagyon jól éreztem magam. Néhány emlék teljesen új volt de volt amiben biztos voltam hogy én is átéltem. Őszintén szólva nagyon jól éreztem magam. Tényleg a barátaim voltak ezek az emberek…
-          ’Oh itt van Jason és Niall’ – szól Ashley. Odakapom a fejem és valóban két srác jön be a terembe.
-          ’Bocsi srácok hogy késtünk. Elhoztam Niall-t is mert a szülei kidobták otthonról remélem nem baj. Sel biztos emlékszel rá ott volt a szülinapi bulidon meg egy két koncerten is.’
-          ’Igen rémlik valami… ’ – túrok idegesen a hajamba.
-          ’Jól elvoltunk a szülinapodon, ugye?’ – vigyorog rám Niall és megölel. Jaj anyám!! Mi történt a szülinapomon. Leültek közénk. Pár percet várok majd kimegyek a mosdóba és az ölembe veszem a naplót. Idegesen lapozok vissza ahhoz a naplóhoz. „Életem első igazán nagy bulija volt. Minden tökéletes volt. Kivéve egy dolgot. Vagyis egy valakit. Niall. Nem tudom miért tettem hülyeség volt. De igazából Justinnal köztünk nem volt akkor már semmi vagy inkább még tehát…Nem tudom Niall annyival érettebb és kedvesebb nála. Értelmes és tényleg jó társaság” olvasom el a sorokat. Lehunyom a szemem és emlékezni próbálok. Üvöltő zene üti meg a fülemet. 
      

F    Forgok a szobában és levágódom a kanapéra. Nevetek és fel vagyok hevülve. Furán energikus vagyok és nagyon jó kedvem van. Részeg vagyok. Niall mellé huppanok egész szorosan.
-          ’Szép szemed van. Szép barna. Szeretem a barna szemű srácokat’ – kuncogok.
-          ’Selly te teljesen kész vagy!’ – nevet.
-          ’Részeg vagyok! Igazán először életembe pedig már 21 vagyok! – mesélem vihogva – olyan vicces érzés! Jaaaj istenem’ – dőlök neki.
-          ’Neked is szép szemed van. Tudod hogy megérdemelsz minden szeretett a világon?!’
-          ’Te is részeg vagy’ – nevetek.
-          ’Nem nem annyira’
-          ’Csak azért mondod hogy levegyél a lábamról. Szóval… megakarsz csókolni?’
-          ’Téged minden srác megakar csókolni…’ – hajol közelebb.
-          ’Volt már egy N betűs pasim és nem végződött jól’ – nevetek fel. Még mindig engem nézz hol a szemembe hol az ajkaimra téved a tekintete. – ’Niall, tudod Just…’
-          ’Ő már múlté Selena. Én lehetek a jövőd.’ – feleli szinte az ajkaimba suttogva.  – ’Ez csak egy scók. Semmit sem jelent’ – suttogja halk mély férfias hangján majd ajkait az enyémhez érinti és óvatosan megcsókol. Utat engedek neki. Csókolózunk. Felnyitom a szemem és dörömbölést hallok.
-          ’Hahó, Sel jól vagy?’ – Ashley az.
-          ’Persze’ – felelem és kimegyek a fülkéből.
-          ’Minden oké?’
-          ’Persze. Mi az?’
-          ’Mindjárt bepisilek arrébb…’
-          ’Jaj persze bocsi.’ – Állok el az útjából. Kiérek a fürdőből, mikor csörögni kezd a telefonom. Idegen szám. – ’Halló?’
-          ’Szia’ – szól a telefonba egy férfi hang.
-          ’KI vagy?Nem írja ki a számod’
-          ’Nem ismersz meg? Sel csalódtam benned!’ – nevet a vonal végén.
-          ’Bocsi de… nem.’
-          ’Tippelj!’
-          ’Nem nagyon érek rá nem lehetne hogy elmondod?’ – idegeskedni kezdek. Ki lehet az???
-          ’Justin vagyok, basszus már!’ – eláll a lélegzetem. Felismerni vélem a hangját. Annyit hallottam már a rádióban esténként álmomban vagy a suliba menet a fülemben fülhallgatón keresztül. Én komolyan Justin Bieber-rel telefonálok. Szaggatottan fújom ki a levegőt. – ’Élsz még?’ – nevet ismét.
-          ’Ja persze. Bocs. Már felismerem a hangod.’
-          ’Még jó hogy! Hiányzol, Mamacita’ – Oké… Mi nem szakítottunk??? Több bulvárt kéne olvasnom…
-          ’Ööm… Most igazából mennem kell. Majd később beszélünk’
-          ’Várj, most lerázol?’
-          ’Bocsi, majd hívlak vagy nem tudom… Szia’ – lerakom a telefont. Kezembe temetem az arcom próbálom feldolgozni a történteket.Az előbb betoppant a srác akivel  elvileg csókolóztam és még ki tudja mit tettem a szülinapomon vagy azután. Felhív a világsztár ex-pasim vagyis akiről eddig azt hittem az ex-pasim. Nagyon úgy fest Selena Gomez korántsem szingli…

7 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam, nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezt örömmel hallom :)

      Törlés
    2. Tetszik ahogy bonyolítod a helyzetet azzal, hogy Niall is bejön a képbe.

      Törlés
  2. koviit..legyszii <3 ugy imadom!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) Ma szerintem lesz!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon joo ! . Egyszeruen imadom a blogod :o3 . A fuggoje lettem <3 . Folytasd batran nagyon jol irod a reszeket . Tokeletesek :o3 . <3 .

    VálaszTörlés