2014. február 11., kedd

9. fejezet: Surprise!/2

Kedves olvasóim :) Nagyon sajnálom hogy csak most sikerült részt hoznom de nyakamba zúdultak a dolgozatok és közben az oldalammal is törödnöm kellett. Esetleg ha Selenator vagy nézz be: https://www.facebook.com/selenagomezorokke ;)
Most viszont hoztam nektek egy extra hosszú részt! Remélem tetszik és kellően izgalmasnak találjátok majd! Köszönöm a 23 feliratkozót és a kommenteket. Nagyon jól estek és örülök hogy van értelme folytatnom. Továbbra is várom a visszajelzéseket hogy tudjam hozni a következő részt. A részről pedig... Ez az első rész hogy más szemszögéből is írtam. Nem tudom hányszor fogom még így csinálni de úgy éreztem ezt muszáj máshogy is megírnom. Puszi nektek és jó olvasást! Xx
Zene: http://indavideo.hu/video/Carly_Rae_Jepsen_feat
Meglepetés!/2
*Niall szemszöge:*

Ismeritek az érzést mikor az örömöt a reményt és a boldogságot űr tölti be? Nem éreztem semmit. Egy pár másodpercig csak ürességet éreztem. Majd mikor Bieber a karjai közé zárja az ÉN Selenámat egyszerre zúdítanak el az érzelmek. Düh. Féltékenység. Harag. Csalódás.Fájdalom. Egészen idáig nem tudtam eldönteni mit is érzek ez iránt a lány iránt. De ebbe a percben világossá vált. Szeretem őt. Igazán szerelmes lettem belé. Minden apró mosolyával, mondataival sms-eivel egyre jobban magába bolondított. Én pedig elhittem. Elhittem hogy talán ő is érez irántam valamit, hogy van közös jövőnk, hogy nem játsszuk örökké ezt az egér-macska játékot. Azt hittem ő nem használ ki. Azt hittem neki nem csak amolyan „pótoljuk a popsztárt” pasi vagyok. Valamilyen örült és ostoba módon még most sem hiszem el. Úgy érzem kell lennie valami értelmes magyarázatnak ehhez az egészhez. Bárcsak nem lenne igaz. Bárcsak mégis inkább engem választana. De nem fog, Ő helyette nem. Ki vagyok én JB-hez képest?
Selena a tömeget pásztázza miközben a barátja boldogan és elégedetten áll mellette. Rám szegezi a tekintetét. Szinte hallom ahogy azt mondja: Sajnálom. Bár csak a szemével jelzi. Sajnálja? Azzal nem sokra megyek.  A zene újra elindul és mindenki bulizni kezd Selena pedig felém fut. Nem várom meg míg oda ér hozzám. Tudom hogy követni fog. Az erkély felé veszem az írányt és amint kiérek neki támaszkodom a korlátnak. Hallom hogy mögém lép.
-          Niall én annyira… - kezdene bele de félbe szakítom.
-          Miért nem mondtad el? Miért hagytál reménykedni? Jól szórakoztál ugye? – vetem a szeme alá. Érzem hogy a szavaim egészen mélyen érintik de ebben a percben nem érdekel hogy megbántom-e ő is megbántott engem… - Gondolom ő se tud kettőnkről. Ha van egyáltalán kettőnk… Az egész csak színjáték volt?
-          Nem dehogyis! Tudom hogy dühős vagy és sajnálom. Borzasztóan viselkedtem ennél sokkal jobbat érdemelsz, de féltem… Féltem ha elmondom neked. Elveszítem ezt,
-          Mit?  - kérdezem újabb remény szikrával fűszerezve.
-          Ezt. Ami köztünk volt. Bármi is ez… Niall, nagyon jó barátom v…
-          Jaj hagyjuk már a barátok szöveget Selena! Tudom én. Több mint barátság de kevesebb mint szerelem – motyogom és nekem is fájnak a szavaim.
-          Szeretem őt. Nem tudok mit csinálni. Bárcsak adhatnék egy esélyt kettőnknek de nem lehet. Nem tudok parancsolni a szívemnek.
-          Hallgathatnál az agyadra is. Mert biztosan figyelmeztet vagy ha ő nem majd én. Össze fog törni Selena. Egyszer már megtette és megteszi megint. De tudod mit? – kérdezem inkább magamtól. Dühős leszek. Nem akkor sem fogom feladni!!! Akkor sem hagyom hogy az a seggfej megint tönkre tegye. Egy roncs volt mikor megismertem, nem kevés időbe telt a barátainak és nekem újra mosolyt csalni az arcára. Nem hagyom hogy ez a srác egy másodperc alatt úja megsirassa. – Ezúttal nem így lesz. Nem hagyom hogy megint összetörjön téged. Mert jobbat érdemelsz. Aki tisztel és szeret aki megért. Aki megbecsül.
-          Mint te?  - kérdezi enyhén cinikusan.
-          Mindent megtennék hogy boldog légy. És küzdeni fogok érted – mondom ki. Könnyes szemmel néz fel rám.
-          Kérlek ne…- kérlel de a szemében látom hogy csak attól fél elbizonytalanítom a döntésében. Pontosan ez a célom.  Halványan elmosolyodom és letörölöm a könnyeit. Elveszek gyönyörű kifejező szemeiben. Egy szempár, milliónyi érzés.
-          Khmm – köszörüli meg a  torkát valaki mögöttünk. Emlegetett szamár. Selena egy másodperc töredéke alatt összeszedi magát és a barátja mellé lép. Justin megtudna ölni a tekintetével – Mi folyik itt?  - nem hülye srác én pedig nem próbálok semmit rejtegetni. Zsebbre tett kézzel mosolygok.
-          Justin ő itt Nial… Egy barátom – csuklik el kissé a hangja a mondat végén. Kezet rázok Justinnal és érzem ahogy próbálja visszafogni az indulatait. Vicces esténk lesz.

*Justin szemszöge*
Igyekeztem nem észrevenni azt az idétlen idegesítő vigyort a gyerek arcán. Azonnal elfogott az indulat ahogy arra gondoltam hogy hozzá ért Selhez. Az egész annyira gyanús volt. Tudtam hogy több van emögött de nem akartam tönkre tenni az estét, balhézni meg semmiképp. Mindenesetre rajta tartom a szemem. Mind a hárman visszamegyünk a többiekhez. Egy ideig Selena mellett állok. Kicsit feszengek és érzem hogy ő is. Nem vagyok az a „megfojtsuk” egymást típusúak. Sőt tisztában vagyok vele, hogy utálja ha mellette szobrozok egy társaságban mintha a tulajdonom lenne. Selena elég céltudatos nő aki két lábon áll a földön, az egyik dolog amit imádok benne. Pár perc elteltével két haverom jön oda hozzánk beszélgetünk és arább megyek velük. Miközben hallgatom a mondani valójukat a szemem sarkából figyelem a barátnőmet aki szórakozottan magyarázz valamit Sammy-nek. Elmosolyodom a gondolaton hogy mi összetartozunk. Annyi fájdalom és idő után megint a barátnőmnek hívhatom őt. Körülbelül fél óra múlva a srácok beüzemelek a karaoke gépet és elkezdenek hülyéskedni énekelni. Selenát kezdik el nyúzni hogy énekeljen valamit. Nagyon zavarban van mint aki nem hiszi hogy képes lenne rá. Nagy nehezen a barátnői felráncigálják a színpadra. Meglepően ideges. Nem is nagyon tudom hova tenni a zavarát, inkább csak hátulról várom a történéseket, Kiválasztják neki Carly Re Jepsen és az én közös duettemet. Nevetve veszi kezébe a mikrofont. És belekezd a dalba ami tudtommal a kedvencei közé tartozik. Először aranyos zavarában kezdi el a szöveget aztán mintha ő maga is meglepődne hangján úgy szabadul fell a kis színpadon. Gyönyörű. Ez az össz gondolatom ahogy csodálattal bámulom őt. Hirtelen feleszmélek és eszembe jut hogy most én következem. Ez egy duett. Tökéletes lenne ha én énekelném vele és ez is a célom. A hangfal mellé megyek és a mikrofont keresem. Épp Alfredohoz fordulnék hogy merre van mikor meglátom azt a Niall gyereket kezében a mikrofonnal. A mikrofonnal amit nekem kéne fognom.
-          Ne merd – mondom inkább magamnak.Ökölbe szorított kézzel nézem, ahogy fellép a színpadra és mindenkit meglepve folytatja az ÉN szólamomat. Meglepően jó a hangja. Nem túl különleges de nem is hamiskás. Azonnal elfog a düh. Erősen próbálom magam visszafogni hogy ne lökjem le a színpadról. Selena az elején nem tudja hogy reagáljon engem keress a tekintetével. Kínosan feszeng de közben figyelmesen hallgatja a fiút aki neki énekel. Niall tekintetére nézzek. Elvarázsolt. Pont ugyanolyan arc kifejezéssel néz Selenára mint ahogy én néztem rá kapcsolatunk legelején. Tetszik neki, elvarázsolta őt. Vágyakozás tükröződik a szemében és némi káröröm. Sel bekapcsolódik a dalba és egyszer csak az értetlen tekintetet apró mosoly majd egészen felszabadult öröm váltja  fel. Remek… Boldogan énekelgetnek én meg elmehetek a francba, na kösz. Mérges leszek Selenára, erre a Niall gyerekre de legfőképpen magamra. Nem kellett volna hagynom hogy elhopólja előlem a lehetőséget.Félreértés ne essen én egész jól viselem és mindig is jól viseltem Selena körül lévő pasikat, hisz mindkettőnk munkája során találkoztunk új emberekkel és a muszáj megkövetelt egy-két közelebbi kapcsolatot is velük. De ettől a sráctól már most a falra mászom.

*Selena/Sammy szemszöge*

Az egész olyan furán csodálatos volt. Kim és a többiek rángattak fel a színpadra. Iszonyú ideges voltam. Viszont a pillanat amikor felfedezem hogy igenis tudok énekelni. Emlékszem amikor ezt a számot a fürdőszobámban hamiskásan dúdolgattam most viszont Selena Gomezként álltam a színpadon. Mikor Niall énekelni kezdett velem nem tudtam mit kéne tennem. Az egész annyira kínos volt. Justin arcán elég sokféle érzelmet tudtam volna leolvasni de inkább nem próbálkoztam. Valahogy elengedtem magam és úgy gondoltam inkább csak élvezem az egészet abból semmi gond nem lehet. Tisztában vagyok vele hogy Niall az egészet azért csinálta hogy Justin bosszantsa és hogy engem elbizonytalanítson de abban a pillanatban nem érdekelt. Mosolyogva fejezem be a számot.

-          Váó!  Nagyon jó hangod van! – dicsérem meg a duett partneremet mire ő mosolyogva megköszöni és óvatosan megölel. Nevetve lépek el mellőle és igyekszem természetesen viselkedni. Gyorsan Justin mellé sietek aki megkínál az italából. Nem kérdezem mi az csak beleiszom.
-          Szépen énekeltetek – mondja. Érzem az élt a hangjában.
-          Köszi – nyomok egy gyors puszit a szájára ezzel igyekszem megnyugtatni és témát váltani. A többiek körbe ülve sztorizgatnak. Odamegyünk és mi is leülünk közéjük. Mindenféléről beszélgetünk, hülyéskedünk nevetünk. Aztán egyszer csak Francia szóba hozza.
-          De mos komolyan mi van veletek? – mutat ránk. – Mármint az nyilt titok hogy bár egy éve szakítottatok azóta folyton kavartok! – jelenti ki a többiek pedig nevetni kezdenek.
-          Nem is! – vágjuk rá egyszerre Justinnal.
-          Oké talán… - teszi hozzá Just és mindenki nevetésben tör ki kivéve Niallt. – De ez most komoly. Múlt héten is filmet néztünk együtt – teszi hozzá.
-          Mit néztetek? – kérdezi Freddo.

-          Szerelmünk lapjai – forgatja a szemeit Justin. Mindenki poénkodni kezd és amolyan „NA az már komoly!” „Már megint?” „Akkor ez tényleg igazi kapcsolat” beszólásokkal illetik. Niall rám szegezi a tekintetét. Tudom mire gondol. Akkor sms-eztem vele. Ha lehet ennél is pocsékabbul érezem magam…

6 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon jóóóóóóóóóóóó!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. És az nagyon tetszik, h a többiek szemszögéből is leírtad mit gondolnak. :D NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

    VálaszTörlés
  3. Ezt ne hagyd abba soha !! <3 Telneg nagyoon jooo !! <3

    VálaszTörlés
  4. mikor jön már a kövi?? <3 és télleg ne hagyd abba!

    VálaszTörlés